090903

Svejsan ! ^-^

Är fortfarande sjuk. Och jag kom på en sak. Det var mamma som smitta mig! Skkkiit.
Och så va hon i Skelefteå idag. Och shoppat en tröja åt mig. Love u ♥ ;D
Lite tidigare idag, kom Abbe prata lite gran. Han undra hur jag mådde. aaaww Love u too.
Den snäääällaste kompisen jag har! ♥ - fast att han är en aning dryg ibland ;)
Och så har jag tagit en glass. (vi köpte av glassbilden ^-^) Det hjälte verkligen.. i 5minuter!! -_-
Desutom så sitter jag på farsans (skriver inte det offta ^-^) dator. Den har så bekväma tangenter :D
Och guuu vad jag önskar mig en egen dator. En bärbar tror jag nog. Såg på room.. något på MTV
En tjej hadde en vitbärar med en vittiger på den. ÅÅ vad kär jag blev ^-^ På tal om kär!!
När hittar man den rätta? Är ju lite kär i en kille i klassen.. Men kär vet jag ju inte.. Killar har som två sidor! Två personligheter. Haha, det är dom bra på.. anyway.
Vi hörs nog ikväll. Kramkram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0