Asså jag blir så fucking trött på bloggen!

En sak som jag blir ihåg kommen är nog av att jag gör hundra bloggar.
Men om den här bloggen har damp med bild, inlägg, design osv.
Då blir det slut med bloggningen. Fast det förra höll sig väldigt bra. Jag vill inte direkt bli ihgkommen av det asså. Och lilla jag som skulle få en desig av Robban.
Och tur att han inte har börjat. *puuh*

Och om alla blir irrad av min bloggändring? I don't no!  Love me anyway :)

♥♥♥

Och ofc var det skola. Och jag har typ inte vant mig fortfarande.
Ska försöka skriva ett snabbt inlägg.
Jobb, rast, språkval (franska), lunch, jobb, rast, MUSIK
Vi lyssna på gamla legender. Elr vad ska vad säga? Men kul, kul :)
Sen cykla jag och älsklings mumlarn upp till öberga-lekparken. Inte så långt bort från Moa ;)
Vi gunga på nätgungan. Inte så mer att skriva. Lr joo. Jag mumlarn och Albin målar ju på UG. Orkar inte förklara så mky nu. Men kortfattad så har vi målat på väggarna.
Och det snyggaste; Stewie Griffin av: Li, Pluppen och mee.

Nu ska jag dra.
Kramkram allihopa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0