Hemma

Tjenixxen ;)
Är hemma idag med. Fast jag är dubbelt så snorig idag.. :/ Buhuuu. Jag har lust att vara ute. Lr bada på badhuset med nån. Hoppas att man får det för pappsen. Och att det är öppet :D
Fast om jag gissar blir det ett nej. Men ute borde man ju för fan få vara!! >:D FAAAN. Nu börja det att regna. whatever. Vrf kan ingen kommam och hälsa på mig dåe? )=
Alla ska ju sälja dom där tråkiga  jultidningarna >.< Bubububuubu :O ?
Menmen, ni ska få lyssna på min favvo låt. ^^ (igga reklamen i slutet. Hittade ingan annan bättre)



Visst äger den. Desutom är Demi mycket bättre än förr. Don't forget är oxå bra. Men den här vinner såklart. <3
Nu ska jag göra... jag vet inte. Chattar desutom med Moa ♥ :D
Kramkram ♥ /<3

Kommentarer
Postat av: Moa

HATA REGN!!!!

Jag ska bada idag. Men vet inte med vem. Tilda åker till Luleå >;(

Har förresten köpt en ponnypåse av Emelie xD

Hade lust.

Men forts krya på dig! Vi hörs! ♥♥

2009-09-04 @ 15:16:29
URL: http://filureen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0